بسته بندی زعفران و نکات کلیدی

زعفران به عنوان طلای سرخ ایران یکی از برترین محصولات مصرفی در سطح بین المللی است که از ارزش غذایی مناسب و البته قیمت بالایی برخوردار است. فواید زعفران بسیار زیاد بوده و همچنین از عطر و رنگ خاصی برخودار بوده و در آشپزخانه های خانگی و رستوران ها به مصارف متعددی می رسد. این موارد بخش کوچکی از حساسیت طراحی بسته بندی زعفران، این ماده غذایی شگفت انگیز را نشان میدهد.

هم اکنون بسیاری از رستوران های بین المللی در سراسر جهان و بویژه آسیای غربی همچون کشور ترکیه و هندوستان، بسیاری از غذاهای خود را با استفاده از زعفران صادراتی ایران تزیین و معطر می نمایند.زعفران به صورت محدود در برخی دیگر از کشورهای جهان کشت می شود اما هرگز کیفیت آن قابل مقایسه با کیفیت محصول تولید شده در ایران نخواهد بود و قطعا نمی توانند سطح رقابتی چندانی با این محصول صادراتی ایران به دست آورند. در این میان یکی از مباحث بسیار مهم و کاربردی در خصوص عرضه و فروش زعفران، دقت در نوع بسته بندی آن است.

بسته بندی محصولات تولیدی در هر رده و سطحی حائز اهمیت است اما قطعا در خصوص طراحی بسته بندی زعفران قضیه فرق خواهد کرد.

اهمیت بسته بندی زعفران در چیست؟

بسته بندی یک محصول تجاری مهمترین بخش ارتباط واحدهای تولیدی با مشتریان و خریداران است؛ این امر باعث شده است که بسته بندی محصولات تولیدی با عنوان – فروشنده خاموش -معرفی گردد؛ مشتری بسته بندی را می بیند و آن را انتخاب می کند. این جمله به معنای عدم توجه مشتریان به کیفیت کالا نخواهد بود، چرا که کیفیت یک محصول تجاری همواره حرف اول را در انتخاب مشتری می زند.

اما نباید از تاثیر یک بسته بندی مناسب در افزایش کیفیت کالا و به دنبال آن، رضایت مشتری غافل گردید. کیفیت بسته بندی با نتایج مطلوبی برای واحدهای تولیدی و حتی مشتریان همراه خواهد بود. نمی توان بدون رعایت شرایط و ضوابط موجود در این زمینه انتظار داشت کیفیت محصولات تولیدی همچون زعفران، در یک دوره زمانی مشخص – تولید تا انقضا – حفظ گردد.

استعلام قیمت و مشاوره رایگان

دلایل اهمیت کارتن سازی در رشد کسب و کارها

رشد و توسعه کسب و کارهای امروزی با صنایع مختلفی گره خورده است. اهمیت کارتن سازی و

تاریخچه صنعت بسته بندی

امروزه برای محافظت کامل از ماهیت و اصالت کالاها و محصولات، از بسته بندی استفاده می‌شود. به

بسته بندی مقوایی، انواع و نکات آن

بسته بندی یکی از مهمترین ارکان عرضه کالاهای صنعتی و غیر صنعتی است. عرضه کالا به صورت

Solverwp- WordPress Theme and Plugin